top of page

Prøveundersøkelse, psykomotorisk fysioterapi


Til alle dere som er med på høstkurs i Medisinsk Yoga:

Jeg nevnte sist at jeg for tiden jobber med en videreutdanning i psykomotorisk fysioterapi ved OsloMet (storbyuniversitetet). Dette er en retning innenfor fysioterapi som bygger på en helhetlig kroppsforståelse og behandlingstilnærming. I den forbindelse trenger jeg å øve på å utføre undersøkelser. Tenkte da at jeg kunne gi dere som er med på gruppa en mulighet til å være med på dette om det høres interessant ut. Undersøkelsen vil da være gratis (vanlig pris ligger på 350 til 700 kr.). Jeg tenker at det vil være nok med 3-4 prøvekandidater.

Undersøkelsene vil foregå ved Ganddal Terapi og Trening, helst på dagtid. Jeg har taushetsplikt og vil ikke kommentere undersøkelsene eller prate noe om dette når vi befinner oss i yogasalen. Evt.videre oppfølging vil være frivillig og vil komme til å følge egne fastlagte priser for psykomotorisk fysioterapi.

Gi meg gjerne beskjed på mail: friskyoga@gmail.com eller på tlf. 91768914 dersom dere er interessert i å være med på dette.

Med vennlig hilsen

Mariann Halvorsen

Fysioterapeut

www.friskyoga.no


bottom of page